.
Oferta speciala – Gratuit infiintare societate comerciala SRL
.
Dorim o colaborare indelungata si reciproc avantajoasa cu clientii nostri. Pentru clientii care doresc acelasi lucru, oferim servicii de infiintare SRL cu 1-2 asociati cu onorarii zero (gratuit), odata cu semnarea unui contract de servicii de contabilitate cu plata in avans pe 3 luni (incepand de la 150 lei pe luna), dupa cum urmeaza:
Etape infiintare societate | Onorariu: Gratuit |
---|---|
Consultanta in alegerea codurilor CAEN si alte instructiuni necesare pentru infiintarea societatii | Da |
Rezervarea denumirii societatii | Da |
Consultanta pentru intocmire Act Constitutiv, Hotarare Adunare Generala a Asociatilor, Contract de inchiriere sau comodat pentru sediu, alte documente necesare | Da |
Completarea dosarului si depunerea la Registrul Comertului | Da |
Preluarea de la Registrul Comertului a documentelor privind societatea infiintata si predarea acestora catre client | Da |
Gratuitatea se aplica in cazul semnarii unui contract de prestari servicii de contabilitate incepand de la un tarif de 150 lei pe luna, cu plata in avans pe 3 luni, pentru o societate fara angajati, neplatitoare de TVA, si cu caracteristicile minime de mai jos:
Servicii contabilitate | |
---|---|
Servicii complete de Contabilitate: inregistrari contabile, intocmire registre obligatorii de contabilitate, balanta, bilant, declaratii fiscale, etc. - realizate de firma autorizata CECCAR | Da |
Numar documente / articole contabile procesate | 40 |
Consultanta in perioada de inceput a activitatii | Da |
Intocmire declaratii fiscale | Da |
Intocmire declaratii de inactivitate | Da |
Oferta de infiintare gratuita a societatii SRL este valabila in aceleasi conditii si la semnarea contractelor de prestari servicii de contabilitate pentru volum de activitate mai mare si cu angajati. Pretul acestor contracte de contabilitate se stabileste tot in regim promotional fata de tarifele standard, sau se negociaza individual. In oferta este inclusa si intocmirea gratuita a declaratiilor de inactivitate (daca este cazul) pe perioada contractului.
NOTA: In afara onorariului pentru infiintare (zero in oferta de fata), trebuie sa fiti pregatiti si pentru plata de taxe si alte sume necesare pentru infiintarea societatii. In functie de particularitatile societatii, acestea incep de la urmatoarele valori:
- 200 lei minimum: Capital social, disponibil pentru activitatea firmei. Se adauga si comisionul pentru deschidere cont bancar
- 100-200 lei costuri notariale pentru declaratie specimen de semnatura si imputerniciri
- 122 lei – publicare la Monitorul Oficial
Intrebari si raspunsuri
Q1: Am utilizat promotia trei luni, am trecut cu bine peste perioada de inceput. Cum continuam?
R1: Ne bucuram pentru succes. In continuare, negociem un contract cu un pret in avantajul ambelor parti, care asigura resursele pentru continuarea prestarii unor servicii de calitate, fara a fi o povara financiara pentru client.
Q2: Am utilizat promotia trei luni, insa perioada de debut cu activitate redusa se prelungeste. Cum continuam?
R2: Perseverenta este importanta. Negociem o solutie rezonabila pentru continuarea colaborarii; analizam si o posibila extindere a promotiei.
Q3: Am achitat suma in avans, insa nu am reusit sa incep activitatea pentru a beneficia de servicii in perioada de trei luni din contract. Ce se poate face?
R3: Contractul trebuie semnat in luna in care incepi activitatea, pentru a putea beneficia de serviciile promotionale pe primele 3 luni de activitate. Totusi, in cazul intarzierilor neasteptate, te asteptam maxim 2 luni (mai exact: ca sa beneficiezi de cele trei luni platite in avans trebuie sa incepi activitatea la cel mult 2 luni calendaristice de la semnarea contractului de prestari servicii).
Q4: Am achitat serviciile in avans, am intarziat inceperea activitatii cu doua luni dupa semnarea contractului si trebuie sa depun declaratii pentru perioada celor doua luni de intarziere (fara activitate). Cum putem rezolva?
R4: Iti intocmim gratuit declaratiile pe perioada fara nici o activitate, daca obligatia intocmirii acestora a intervenit in perioada contractuala iar intarzierea de la data semnarii contractului pana la data inceperii activitatii este maxim 2 luni.
Q5: In cadrul promotiei exista un numar maxim de documente / articole contabile care se proceseaza. Cum se calculeaza acest numar si ce se intampla daca este depasit?
R5: Inregistrarile contabile rezulta din Registrul Jurnal. Spre exemplu: cinci facturi de la furnizor pentru care s-a facut o plata totalizatoare prin banca, plus 10 facturi de vanzare, fiecare incasata separat prin banca, echivaleaza cu 26 documente / inregistrari. Depasirile care necesita volum de munca suplimentar mic nu se taxeaza suplimentar. Depasirile care necesita volum de munca suplimentar important se taxeaza cu o suma suplimentara, calculata in regim de promotie si agreata de parti.
Q6: Activitatea pe care o estimez nu se incadreaza in promotia oferita. Cum putem colabora?
R6: Daca activitatea estimata nu se incadreaza in promotia oferita, contacteaza-ne pentru o oferta personalizata. Alternativ, asteptam o propunere de colaborare din partea ta si gasim o varianta avantajoasa, de comun acord.
.
Contact:
Email: Info@managing-smart.ro
Bucuresti, Telefon: 0731920426
.